Monday, November 9, 2009

headaega

Iga su liigutus on ilus,
iga su hingetõmme,
koos veedetud hetk.
ilus ja hea.

Lahti laskma sust pean,
sest paremat enam ei tea.

Sust paremat ei tea
sest su vigu ma ei näe

ainult head.

mets udusel taustal
loob kontrasti

imeline sära selle keskel.

sa helendad

öösel oled sa must kaugel
õhk me vahel külm

samas voodis me olime
üksteisest kaugel
õrn lõhn su nahalt
tungis mu sõõrmeisse.
hävitas une mu silmeilt

need juuksed
neeed huuled

Eile õhtul nägin sind alasti
tahtsin puudutada
kui ei tihkand

su poos
kui aknast välja kaugele vaatad
segadus su ilusas peas
välistab minu sinuga oleku

või on see selgus ?

need ilusad mõtted
need sõnad
tapavad rõõmu mu ihus

sunnivad mind lahkuma

ilma sinuta

E.N. "Silence is sexy"

Kõik.

No comments:

Post a Comment